Nom del lloc:
Secretària administrativaDependència directa:
Direcció / GerènciaUbicació:
Calderitech SL – Balaguer__
Som una empresa amb una àmplia i reconeguda experiència al sector del metall, especialment al de la caldereria i manteniments industrial.
Busquem una persona que asseguri el funcionament eficient del departament d’administració, amb especial atenció a la gestió d’hores i despeses de treballadors, documentació de prevenció de riscos laborals (PRL), facturació i suport directe a la direcció.
RESPONSABILITATSControl diari d’hores i despeses del personalCoordinació documental amb serveis de PRLEmissió de facturesGestió documental (nòmines, contractes, certificats)Atenció telefònica i comunicació amb clients/proveïdorsCoordinació fluida amb direcció i altres departaments
REQUISITSFormatius:
CFGM o CFGS en Administració i Finances o similarFormació complementària en PRL (valorable)Nivell mig-alt d’Excel
Experiència:
2 anys en tasques administratives similarsExperiència amb seguiment de treballadors i/o PRLExperiència amb facturació i relació amb assessories
Habilitats:
Eficaç:
compleix terminis i prioritza correctamentOrdenada:
manté el control dels arxius físics i digitalsDetallista:
revisa i valida documents amb precisióSincera:
comunica problemes amb transparència i confiançaDiscreta:
tracta informació sensible amb respecteLleial:
Voluntat de permanencia, treball amb equip, Amb vocació de formar part d’un projecte que aposta per la millora contínua”
ALTRES DADES:
Jornada:
Completa (40 h/setmana)Horari:
8:
00h-14:
00h / 15:
00h-18:
00h