[pimecjobs.png]
[Captura2.PNG]
Descripción
Qui som i què fem?
Des de PIMEC Polígons donem suport directe a diferents Associacions d'Empresaris i Propietaris de Polígons Industrials de Catalunya i sensibilitzem el teixit empresarial sobre els avantatges de formar part d'aquestes. Actuem com un interlocutor vàlid davant les administracions locals i supramunicipals (Ajuntaments, Consells Comarcals; Diputacions; etc.).
Lluitem per fer dels Polígons Industrials, un entorn industrial competitiu i es per això que vetllem per la millora de les infraestructures i serveis, així com també, posem en marxa projectes transversals que siguin d'interès per a les empreses, ja que persegueixen optimitzar recursos i generar economies d'escala.
Dinamitzem Associacions de Polígons al Baix Llobregat, Vallès Oriental, Vallès Occidental, Maresme, Reus, Gironès, Osona i Bages.
-----------------------------------
Funciones
Quines seran les teves funcions?
-Tasques de secretariat de direcció; planificació d'agenda, organització de reunions, atenció de trucades telefòniques redacció de documents.
-Tasques administratives: arxiu i gestió documental, gestió de BBDD.
-----------------------------------
Requisitos
Quines habilitats i coneixements et faran triomfar en aquesta posició?
-El perfil correspon a un/a professional amb formació en CFGM / CFGS en administració.
-Imprescindible domini del Català i el Castellà, parlat i escrit.
-Experiència prèvia com a Secretari/a - Administratiu/va
-Coneixements avançats d'eines informàtiques i del paquet office 365.
-Es requereixen habilitats comunicatives, capacitat de resolució i planificació.
-----------------------------------
Se ofrece
Quins beneficis t'aportarem?
-Contracte indefinit.
-Flexibilitat horària d'entrada i sortida: Jornada completa: dll-dj. horari flexible d'entrada de 8h a 9:30h i de sortida de 17h a 18.30h i div horari flexible d'entrada de 8h a 9:30h i de sortida 14h o 15:30. Durant tot l'any jornada intensiva els divendres.
[Captura2.PNG]