Informació de l'empresa
Empresa
FREDIST S.L.
Descripció feina
Càrrec vacant
Back Office – Comercial
Població
Les Masies de Voltregà
Comarca
Osona
Núm llocs
1
Categoria
Responsable departament
Departament
Back Ofice - Comercial
Horari
Central
Sou
Segons vàlua
Tipus de contracte
Indefinit
Durada contracte
Indefinit
Descripció
Responsabilitats principals
- Analitzar les necessitats dels clients, proporcionar suport directe i detectar oportunitats.
* Preparar, actualitzar i realitzar el seguiment de pressupostos, tarifes i ofertes comercials.
* Atendre consultes i sol·licituds de clients, aportant informació precisa i gestionant la resolució d'incidències en coordinació amb els equips operatius.
* Realitzar accions de captació, seguiment i fidelització de clients (tant nous com actius).
* Mantenir i actualitzar la informació als sistemes interns (ERP, arxius comercials, tarifes i contractes).
* Col·laborar amb altres departaments per assegurar un servei àgil, eficient i orientat a les necessitats del client.
* Donar suport en la planificació i millora dels processos administratius vinculats a l'activitat comercial.
Data publicació
21/11/2025
Requisits
Titulació
Grau Superior Administració, Tecnic Superior en Transport i Logística o similar
Es valorarà
Tenir experiencia en empreses del sector logístic o de transport per carretera amb producte fresc o congelat.
Experiéncia en sector Alimentació.
Requeriments
Back Office – Comercial organitzat/ada, metòdic/a i amb una marcada vocació de servei, que doni suport operatiu i contribueixi a mantenir i impulsar l'excel·lència en l'atenció als nostres clients.
Imprescindible
Perfil professional
- Persona organitzada, metòdica i amb alta orientació al client.
* Habilitats comunicatives i capacitat per gestionar i resoldre conflictes.
* Actitud proactiva i orientada a resultats.
* Experiència en entorns comercials o de suport administratiu (valorable en logística o transport).
* Capacitat de treball en equip i adaptabilitat a entorns dinàmics.
* Domini d'eines digitals i sistemes de gestió (ERP, Excel…).
Altres requisits