Descripció de l'oferta Estem buscant un/a Administratiu/va Comercial o de Gestió de RRHH apassionat i motivat per unir-se al nostre equip. Com a part de l'equip, tindràs l'oportunitat d'aprendre i créixer en el món dels Recursos Humans, en un entorn de suport i col·laboració.
Busquem una persona per una relació professional de llarga durada a mitja jornada
Descripció del lloc:
Selecció de Personal:
Participar en processos de selecció de personal
Publicació d`anuncis de feina, filtratge de candidats, contactar amb candidats per informar de les ofertes de feina, realitzar entrevistes a candidats i enviament de candidats a les Empreses.
Realitzar tasques administratives relacionades amb el departament de RRHH
Introducció de dades dels candidats a la plataforma informàtica.
Suport Gestió Laboral:
Suport amb la realització d`Altes i Baixes de treballadors: preparació de documentació laboral, contractes, altes, baixes, cartes de finalització.
Suport en la confecció de Nòmines, comprovació de S.Socials i IRPF.
Prevenció de riscos laborals: suport en la gestió de la documentació de PRL
Experiència com a Administrativa Comercial o de RRHH.
Facilitat de tracte amb el públic, bona comunicació.
Domini del català i castellà, escrit i parlat correctament.
Domini de les eines ofimàtiques bàsiques (Office).
Persona àgil i resolutiva.
Oportunitat d`aprendre coneixementes teòrics i pràctics en les àrees de la selecció de personal i de la gestió laboral.
Formació contínua i suport per al teu desenvolupament professional.
Habilitats de comunicació i treball en equip.
Compromís amb l'aprenentatge continu i el creixement personal.
#J-18808-Ljbffr