Descripcion
Empresa dedicada a les installacions i serveis, ubicada a Les Franqueses del Valles, precisa incorporar un/a:
ADMINISTRATIU/VA
Cuales seran tus responsabilidades?
Les Seves Funcions Es Centraran En
1. Gestio i atencio de clients.
2. Facturacio.
3. Recepcio i gestio de compres i albarans.
4. Tasques de comptabilitat i gestio bancaria.
Que habilidades y conocimientos son necesarios para la posicion?
1. Experiencia en la gestio de tasques administratives comptables i atencio al client.
2. Domini del catala i castella.
3. Microsoft Office / Gestio de CRM.
4. Persona orientada al client, amb habilitats comunicatives, organitzada i metodica.
Que beneficios te aportarem?
1. Incorporacio immediata
2. Jornada completa
3. Horari de 8 a 17h de dilluns a divendres
4. Contracte indefinit
5. 28.000 30.000 brutos anuales.
#J 18808 Ljbffr