Les funcions a desenvolupar son les següents: - Atenció al client: rebre i atendre als clients de forma cordial i professional, identificant les necessitats i oferint solucions adequades de nivell bàsic.- Assessorament tècnic i comercial: proporcional informació detallada i precisa sobre els productes i serveis (plans de telefonia mòbil, internet, televisió), explicant les seves característiques, beneficis i preus.- Vendes: tancar les vendes, gestionar contractes i realitzar el seguiment de les mateixes.- Resolució de problemes: atendre les consultes i reclamacions dels clients, buscant solucions ràpides i efectives.- Compliment dels objectius: aconseguir els objectius de vendes individuals i de la botiga, participant en accions promocionals i de fidelitzacions de clients.- Manteniment de la botiga: col·laborar en l’organització i neteja dels espais de venda, així com la gestió de l’inventari. anglès (parlat b2 - avançat, escrit b2 - avançat), català (parlat b2 - avançat, escrit b2 - avançat), espanyol (parlat b2 - avançat, escrit b2 - avançat)