**ADMINISTRATIU/IVA COMERCIAL**:**Ubicació**:Costa Brava Sud**Sector**:Gran consum Alimentari**LLoc de treball**:ADMINISTRATIU/IVA COMERCIAL**Missió**:Busquem **ADMINISTRATIU/IVA COMERCIAL **per a Grup d’empreses del sector de l’alimentació amb una llarga trajectòria i experiència en la compra, venda, elaboració i distribució de productes frescos i congelats, que controla tots els agents de la cadena de valor, des de la compra en origen fins a la venda al client final a través dels diferents canals de distribució, i líder nacional del seu sector.Les responsabilitats generals de la persona responsable d’Administració Comercial és coordinar i gestionar l’operativa diària de comandes i entregues dels clients i proveïdors.FUNCIONS:- Gestió i coordinació de les comandes de compra dels proveïdors de matèria primera- Gestió i coordinació de les comandes de venda dels clients- Gestió de l’operativa de transports- Gestió i seguiment de les incidències comercials dels clients- Gestió de la documentació associada a les comandes de compra i venda (albarans, notes d’entrega, CMR, etc.)- Atenció telefònica- Arxiu- Organització de l’agenda**Imprescindible**:- CFGM o CFGS Administració i finances, Comerç Internacional o similar- Coneixements específics de Microsoft Office- Català i castellà correctes. Anglès nívell avançat.**Preferible**:- Residència preferible a Blanes o voltant ( Lloret, Palafolls, etc. )- Es valorarà expertesa en tasques de presa de notes i confecció de resums.- Es valorarà experiència en lloc de treball similar**S'ofereix**:- Lloc de treball fiable en empresa en expansió- Salari negocibale segons perfil