Ubicació: Sallent (Barcelona)
Horari: De dilluns a divendres, de 15:00 a 21:00 h (o de 15:00 a 20:00 h)
Contracte: Indefinit
Descripció de l’empresa
Som una empresa de distribució de begudes amb una àmplia experiència en el subministrament a bars, restaurants i comerços de la zona. Treballem amb marques reconegudes i apostem per un servei àgil, professional i de qualitat. Busquem incorporar una persona amb perfil administratiu, organitzada i resolutiva, que vulgui formar part d’un equip fiable i compromès.
Funcions principals
Gestió del portal de proveïdors: exportació i importació de comandes.
Liquidació diària del portal de proveïdors.
Registre d’albarans i factures de compra.
Atenció al client (presencial i telefònica).
Atenció i suport als comercials de l’empresa.
Liquidació dels camions.
Altres tasques administratives
Gestió i arxiu de documentació.
Control i actualització de bases de dades de clients i proveïdors.
Suport en la gestió de cobraments i pagaments.
Coordinació amb els departaments de logística i comptabilitat.
Seguiment administratiu de comandes, incidències i devolucions.
Requisits
Experiència prèvia en funcions administratives (preferiblement en entorns de distribució o comerç).
Coneixements bàsics de comptabilitat i facturació.
Bon domini d’eines informàtiques (Office, correu electrònic, portals de proveïdors).
Nivell alt de català i castellà.
Persona metòdica, amb capacitat d’organització i orientació al servei.
S’ofereix
Contracte indefinit i estabilitat laboral.
Horari intensiu de tarda, de dilluns a divendres.
Bon ambient de treball en una empresa amb trajectòria.
Formació inicial i suport continuat.
Si vols formar part d’una empresa dinàmica i propera, envia’ns el teu currículum.