Des de Marlex Human Capital estem col·laborant amb una empresa líder en el sector de la construcció de maquinària i línies automàtiques per l’encaixat, paletitzat i manipulació, ubicada a la comarca de la Garrotxa, que precisa incorporar al seu equip un/una:
Administratiu/va pel Servei d'Assistència Tècnica (SAT) que parli anglès fluïdament
Quina seria la teva missió a l’empresa?
En dependència del responsable del departament, la persona seleccionada s’encarregarà de les següents funcions:
* Entrada de comandes de clients, organització, gestió i seguiment del material.
* Gestió de devolucions de materials i reparacions.
* Seguiment i tracte directe amb els tècnics de SAT.
* Atenció al client i resolució d’incidències.
Al perfil seleccionat se li ofereix:
* Projecte de continuïtat amb contracte estable.
* Treball en un bon ambient laboral i integració en un equip compromès.
* Formar part d’una empresa reconeguda a nivell nacional i internacional.
* Oportunitat de desenvolupar un rol amb possibilitats de creixement personal i professional.
Requisits:
* Grau en Direcció i Administració d’Empreses, Ciències Empresarials o CFGS/CFGM amb titulació de Comerç Internacional o Administració.
* Experiència similar o orientació cap a tasques numèriques.
* Imprescindible nivell B2, C1 o C2 i haver-lo utilitzat personal o professionalment.
* Habilitats per a l’organització, resolució i dinamisme.
#J-18808-Ljbffr