Des de Paul Marlex estem ampliant equip i projecte a les nostres oficines de Vic. Si t’apassiona el món de les persones, la selecció de personal, les vendes i la captació de negoci en l’àmbit B2B, i estàs a la recerca de nous reptes professionals,
volem conèixer-te!
Sota la dependència de la Direcció Regional i de la Recruiting Area Manager, la missió de la persona seleccionada consistirà en: Prospectar i conèixer de primera mà el teixit empresarial de la zona. Establir vincles de confiança amb els màxims/es responsables de l’Àrea de Persones (RRHH) de les empreses. Captar nous clients amb necessitats de selecció de personal i potenciar els serveis dels comptes existents. Gestionar tot el procés de selecció de perfils professionals de principi a fi: comprensió de les necessitats del client, publicació de la vacant, filtratge de CVs, entrevistes telefòniques i presencials, i interpretació de tests psicotècnics. Defensar i argumentar les candidatures finalistes en el projecte professional de les empreses clientes.
Quin projecte t’oferim? Possibilitats reals de créixer professionalment i fer un pas endavant a nivell de responsabilitats en el sector de la consultoria. Formar part d’un equip jove i dinàmic en un dels hubs més estratègics i amb més creixement de l’empresa. Estabilitat laboral amb una retribució fixa més variable mensual per objectius. Horari flexible de dilluns a divendres, amb entrada de 8h a 9:30h i sortida de 17h a 18:30h, una tarda lliure a la setmana i un dia de teletreball setmanal. 26 dies de vacances anuals i festiu el dia del teu aniversari.
Ets el/la candidat/a ideal si... Tens experiència en el sector de la consultoria de RRHH i/o desenvolupament de negoci B2B. Comptes amb una forta vocació comercial (B2B). Tens una curiositat autèntica per comprendre les problemàtiques i necessitats de diversos sectors empresarials. Demostres altes habilitats comunicatives i de negociació. Et consideres una persona resilient i amb capacitat d’automotivació. Resideixes a Osona o rodalies.