Administratiu/va – Comercial – Màrqueting (Contracte laboral, temps complet – Tarragona) Sobre nosaltres Som un grup d'empreses de comunicació en creixement, especialitzada en crear contingut, gestionar projectes i donar suport a empreses i institucions en la seva estratègia comunicativa. Busquem una persona polivalent, proactiva i organitzada que pugui donar suport tant en l'àrea administrativa com en tasques comercials i de màrqueting. La nostra seu està a Tarragona, amb delegacions a Reus i La Orotava (Tenerife). Responsabilitats principals Àrea Administrativa (30%) ● Gestió de facturació, facturació electrònica i seguiment de cobraments. ● Comptabilització bàsica i gestió documental (clients i proveïdors). ● Informes, reporting (intern i extern) i controlling. ● Suport en la coordinació administrativa. ● Control d'agendes, reunions i atenció telefònica/correu. ● Suport en processos de contractació de personal i gestió interna (horaris, vacances, arxiu, etc.). ● Gestió de l'oficina: compra de material, relació amb proveïdors i manteniment bàsic de l'espai. Comercial i Contractació Pública (50%) ● Gestió de licitacions: cerca, preparació de documentació (tècnica i administrativa) i presentació d'ofertes mitjançant les plataformes públiques. ● Preparació de propostes comercials i presentacions. ● Seguiment de clients i oportunitats de negoci. ● Actualització de CRM i generació de llistes de contactes potencials. ● Suport en fires, esdeveniments i accions comercials. ● Anàlisi de competidors i mercats. Àrea de Màrqueting (20%) ● Suport en la creació i execució de campanyes de màrqueting. ● Elaboració i enviament de newsletters i anàlisi de resultats. ● Suport en l'organització d'esdeveniments i gestió de material comunicatiu. ● Anàlisi de dades: seguiment de mètriques, rendiment de campanyes i evolució de vendes/serveis. Requisits: ● Formació en Administració. ● Experiència prèvia en funcions administratives i/o de màrqueting/comercial (mínim de 3 anys). ● Domini de Microsoft Office i eines digitals (ERP, CRM, ...). ● Bona redacció i capacitat comunicativa en català i castellà. ● Capacitat d'organització, autonomia i atenció al detall. ● Perfil proactiu, resolutiu i amb bona actitud de treball en equip. ● Disponibilitat per viatjar a les nostres oficines de Tenerife (puntualment). ● Carnet de conduir i cotxe propi Es valorarà: ● Experiència en gestió de licitacions. ● Coneixements en eines d'anàlisi (Power BI o similars). ● Experiència en màrqueting digital o gestió de campanyes. ● Experiència en entorns de comunicació, agències o sectors similars. ● Coneixement d'anglès. ● Formació en Màrqueting, Comunicació o similar. Oferim: ● Contracte a jornada completa. ● Lloc de treball 100% presencial a les nostres oficines de Tarragona. Amb algunes jornades a les oficines de Reus. ● Incorporació en una empresa en creixement i amb projectes molt variats. ● Bon ambient de treball i oportunitats de desenvolupament professional. Sou: ● Nivell: 18.000 / 20.000€ incentius (quantitatiu i qualitatiu)