Descripció
Pimec selecciona per a Show Room, dedicat a la decoració i lloguer de material per a bodes i tot tipus d'esdeveniments, ubicat a Barcelona, un/a Administratiu/va atenció client al show room
Quines seran les teves principals funcions?
* Atenció al client en show-room quan hi hagin visites concertades.
* Elaboració de fitxes tècniques de productes.
* Seguiment de clients.
* Tasques administratives diverses vinculades a diferents departaments (comercial, compres i logística).
Quines habilitats i coneixements són necessaris per a la posició?
* CFGM en Administració o formació en Relacions Públiques.
* Experiència mínima 2 anys en departaments comercials i/o compres, valorable en show-rooms.
* Habilitats comercials i d'atenció al client.
* Usuari/a avançat de Ms. Office (Excel, Word i Power Point)
* Idiomes: castellà, català i anglès.
* Carnet de conduir i vehicle propi.
S'ofereix:
* Contracte temporal per baixa laboral.
* Incorporació gener.
* Jornada laboral de 4h en horari de 11 a 15 o 14 a 19h en funció de les visites dels clients.