Funcions principals:
Arxivar, classificar i digitalitzar documentació.
Gestió de trucades i tasques de recepció.
Atenció a visites i gestió de correspondència.
Suport al departament de PRL: actualització i manteniment darxius i registres, seguiment de formacions, preparació de documentació per auditories.
Suport puntual a tasques administratives de RRHH: gestió documental, actualització de bases de dades i altres tasques de suport.
Altres tasques administratives pròpies del dia a dia. Oferta de treball a la comarca Osona
Formació en Administració (CFGM/CFGS) o similar.
Domini bàsic deines ofimàtiques.
Capacitat dorganització, ordre i atenció al detall.
Bona comunicació i actitud proactiva.
Es valorarà experiència prèvia en entorns administratius.
Contracte ETT de 3 mesos amb possibilitat de continuïtat.
Jornada parcial de 20 hores setmanals.
Horari de matí (flexible).
Salari segons conveni aplicable.
Bon ambient de treball.
Disponibilitat per desplaçar-se fins el centre de treball de TORELLÓ