Important empresa innovadora del sector de la salut i el benestar, amb productes naturals d'alt valor afegit i amb una proposta única al mercat, busca incorporar un/a responsable de màrqueting i estratègia digital per liderar el departament i impulsar la seva presència digital. La persona seleccionada s'encarregarà de dissenyar i executar l'estratègia global de màrqueting, amb especial focus en el canal digital, per augmentar la notorietat de marca, generar leads i potenciar les vendes.
Dissenyar i implementar l'estratègia global de màrqueting online i offline.
Planificar, coordinar i supervisar campanyes digitals.
Coordinar-se amb l'equip comercial i altres departaments per garantir l'alineació dels objectius.
Persona creativa, analítica i amb visió estratègica.
Coneixements avançats d'eines digitals (Google Ads, Meta Business, CRM, CMS, etc.).
Experiència en creació de contingut gràfic.
Incorporació en una empresa líder en el seu sector, en plena fase de creixement.
Salari competitiu acord a l'experiència i valors aportats.
Experiència requerida:
~ Experiència mínima de 3 anys en un lloc similar.
Domini del català i castellà; Es valorarà formació específica en màrqueting digital.