Descripció del Lloc de Treball:
- Important empresa d´automoció busca incorporar un perfil polivalent de Back Office Comercial que gestioni tot el procés administratiu vinculat a lactivitat comercial, doni suport al departament de vendes, i col·labori en làrea de màrqueting i accions comercials.
Funcions Principals:
·Gestió administrativa completa del procés comercial: elaboració dofertes i contractes, seguiment de comandes i comissions, control de documentació.
·Tramitació de documentació vinculada a vehicles: gestió de tablilles, matriculacions i altres tràmits administratius associats.
·Atenció i acompanyament a clients: suport personalitzat durant tot el procés de venda i postvenda, amb lobjectiu de garantir la seva satisfacció.
·Suport en la prospecció comercial: contacte amb clients potencials i seguiment doportunitats comercials.
·Col·laboració en campanyes de màrqueting: suport en la creació de continguts, gestió de xarxes socials, accions de màrqueting digital i promocions.
·Elaboració dinformes: seguiment dindicadors comercials i elaboració de reportings per a la direcció.
- Requisits:
·Formació en Administració, Màrqueting, Comerç o similar.
·Experiència prèvia en funcions administratives i comercials.
·Habilitats organitzatives, iniciativa i orientació al client.
·Bon domini deines ofimàtiques, CRM i es valorarà experiència en la gestió documental de vehicles.
·Coneixements en màrqueting digital i eines de disseny gràfic seran un plus.
Oferim:
- Incorporació a una empresa en creixement amb un ambient proper i professional.
- Formació contínua i possibilitats reals de desenvolupament.
- Salari competitiu segons experiència i perfil aportat.
- Beneficis corporatius.
- Disponibilitat de treballar de forma presencial a Arbúcies
Si creus que pots encaixar no dubtis a apuntar-te! Oferta de treball a la comarca Selva
- Incorporació al setembre
- Cotxe propi per arribar al llloc de treball.