Té com a missió principal participar en els processos administratius de gestió general i tècnica de les entitats membres de la coordinadora Sinergia Social, garantint l’arxiu documental, la traçabilitat de registres, actualització d’aplicatius i suport als departaments que se li assignin com; compres, projectes, qualitat, etc.
- Gestió dels proveïdors que se li assignin; control d’estocs, comandes (realització, recepció i registre), agendar i supervisar serveis externs, etc. - Gestió de rentings i de multes - Cobertura del servei de recepció quan se li assigni. - Manteniment i actualització de registres, aplicatius (Fundae, GIA, SEPE, etc.) i arxius que se li assignin - Donar suport als departaments que se li assignin; Direcció General, Projectes, Qualitat, serveis, etc. - Custodiar, controlar i actualitzar l’arxiu documental de l’área tècnica, tant en format paper com l’electrònic. - Presentació de la documentació que se li assigni en el registre virtual de l’oficina virtual de tràmits. - Redacció i tramesa de correspondència o altres comunicacions oficials. - Altres tasques de suport administratiu que se li assignin
- Experiència 2 anys. 2 anys d’experiència en els àmbits descrits en l’oferta
- TÍTOL FP DE GRAU SUPERIOR
- administracio
- Competències / coneixements: - Formació complementària; en noves tecnologies i digitalització.
- Contracte laboral indefinit
- Jornada completa
- Salari mensual brut 1302
- Altres beneficis: 1302 euros bruts x 14 pagues