Descripció de l'oferta Descripció del lloc de treball
Estem buscant un/a Administrativa per un Taller de Planxisteria de Barberà del Vallès, per unir-se al nostre equip dinàmic i en creixement. En aquest rol, seràs responsable de gestionar les tasques administratives diàries del taller, coordinar amb els clients i proveïdors, i assegurar un funcionament eficient de l'oficina.
Responsabilitats clau:
Gestió de la documentació administrativa del taller.
Coordinació de les comunicacions amb clients i proveïdors.
Organització de l'agenda i suport administratiu general.
Assegurar la correcta facturació i seguiment dels pagaments.
Treballs a realitzar:
Tancaments d'ordres de treball, coneixent les dades que s`introdueixen i comprovr els processos realitzats
Recepció de comandes i gestió de comandes,
Atendre als clients i saber comentar els aspectes dels treballs que han encarregat
Recepció i control dels fulls de treball diaris.
Emissió i seguiment de factures i pressupostos.
Control d’hores treballades, absències i vacances del personal.
Suport en processos de compres i contractació de serveis tècnics.
Gestió de documentació tècnica i de qualitat.
Formació CFGM o CFGS d`Administració i finances
Coneixements bàsics en processos industrials o del sector metal·lúrgic
Gestió de documentació administrativa (facturació, albarans, comandes, fulls de treball).
Control d’inventari i gestió de magatzem.
Seguiment de comandes de materials i contacte amb proveïdors.
Nocions de prevenció de riscos laborals (PRL), especialment aplicades a entorns industrials.
Experiència prèvia almenys 2 anys en Taller de Planxisteria, tallers metal·lúrgics o empreses de fabricació.
Idiomes català i castellà escrit i parlat correctament
Competències Personals:
Organització i planificació: Capacitat per gestionar múltiples tasques i documents.
Comunicació efectiva: Tracte fluid amb operaris, caps de producció, clients i proveïdors.
Resolució de problemes: Agilitat per gestionar imprevistos administratius.
Treball en equip: Coordinació amb els departaments de producció i logística.
Oportunitat de formar part d'un equip compromès i professional.
Desenvolupament professional i creixement dins de l'empresa.
Salari competitiu i avantatges addicionals.
Contracte indefinit directe per Empresa
Salari: 28.000-30.000K segons vàlua
Requisits i qualificacions
Experiència prèvia com a Administrativa en un entorn similar.
Domini de les tasques administratives i gestió de documentació.
Habilitats de comunicació excel·lents en català i castellà.
Capacitat per treballar de manera autònoma i en equip.
Conèixer eines informàtiques com Microsoft Office.
#J-18808-Ljbffr