Col·laborem amb una empresa internacional, compromesa amb la innovació, la qualitat i el servei al client. Actualment, busquem un/a Customer Service per a la regió EMEA, amb una clara orientació al client i ganes de formar part d'un entorn multinacional dinàmic. El lloc de treball és presencial a Vic (Osona).
La persona seleccionada tindrà com a principal objectiu entendre i cuidar els clients, assegurant-ne la satisfacció i contribuint al seu èxit. Serà responsable d'oferir solucions eficients i de valor, millorant la qualitat del servei i ajudant a assolir els objectius clau de l'empresa.
Si t'apassiona atendre clients, treballar en equip i contribuir a l'èxit d'una organització global, aquesta és una excel·lent oportunitat per unir-te a un projecte consolidat i en creixement.
Principals responsabilitats
* Atendre i gestionar de manera proactiva els clients, assegurant un alt nivell de satisfacció i resposta àgil a les seves necessitats.
* Gestionar comandes i previsions (mostres, comandes estàndard, acords de programació, etc.) i coordinar els enviaments per garantir el lliurament.
* Coordinar la previsió de demanda i acords logístics amb els clients, donant suport al procés S&OP (Sales & Operations Planning) i a les eines associades (IBP, Forecast Entry).
* Controlar i optimitzar l'estoc de clients, mantenint nivells adequats de seguretat i evitant sobreestocs.
* Donar suport en la gestió d'incidències i reclamacions, així com en qüestionaris, actualitzacions d'especificacions o altres consultes relacionades amb el servei.
* Mantenir i actualitzar dades i llistes de preus, assegurant la precisió i coherència de la informació.
* Coordinar operacions intercompany, incloent-hi preus, mostres i comandes.
* Col·laborar en projectes de millora del servei al client, tant a nivell local com regional.
S'ofereix
* Contracte indefinit, amb estabilitat i projecció de creixement.
* Horari estable de matins (mitja jornada).
* Entorn internacional, dinàmic i col·laboratiu.
Requisists
* Formació en gestió industrial o grau en Administració i Direcció d'Empreses (o similars).
* Experiència en Customer Service Management, i sistemes (ATR1/SAP, APO, IBP).
* Experiència treballant amb clients internacionals i en entorns multinacionals.
* Domini avançat d'Excel.
* Coneixement de producte i processos industrials.
* Anglès nivell C1. Es valorarà positivament el coneixement de francès, alemany o italià.