- Prospectar el mercado de clientes según las oportunidades de venta identificadas.
- Gestionar la acción de venta de servicios.
- Conocer las necesidades del cliente y ofrecer los servicios más adecuados.
- Llevar un seguimiento de la cartera de clientes del sector.
- Realización de tareas administrativas varias: report de visitas, actualización de precios de tarifas, ofertas de venta, entre otras.
* Tipus de relació professional: Contracte
* Tipologia de contracte: Temporal
* Durada de contracte: 6 mesos + 6 mesos + indefinit
* Núm. Hores setmanals: 40
* Horari: dilluns a divendres de 8 a 18h (1h dinar)
* Retribució brut anual: 28.600¿
* Categoria professional: Auxiliars
* Formació reglada requerida: e. CFG Superior - e. CFG Superior, d. CFG Mig - d. CFG Mig
* Temps d'experiència: Cap
* Coneixements informà tics: Office
* Altres requeriments especÃfics: Carnet de conduir i residència a prop del Port de Barcelona.
Pensem en una persona amb orientació al client, habilitats de comunicació, proactiva, amb capacitat d´adaptació, flexible, resolutiva, orientació a resultats, responsable e implicada.
* Competències personals mÃs desenvolupades: Autoconfiança, Treball en equip i Cooperació, Orientació al Client, Flexibilitat i Gestió del Canvi, Compromís amb l'Organització, Comunicació, Orientació Estratègica
* Idiomes: Català - Avançat, Castellà - Avançat, Anglès - Avançat