Busquem incorporar un/a auxiliar administratiu/va per donar suport a les tasques administratives de l'empresa. La persona seleccionada treballarà en estreta col·laboració amb diversos departaments i serà responsable de dur a terme les següents funcions:
Funcions principals:
Recepció i processament de comandes.
Entrada d'albarans al sistema de facturació.
Entrada de factures i albarans de proveïdors a comptabilitat.
Seguiment de pagaments i gestió de reclamacions.
Gestió de contractes i renovacions.
Tasques de suport administratiu als diferents departaments.
Altres tasques de suport administratiu a diferents departaments, com ara inventaris, suport logísitc, atenció al client, etc...
Requisits:
Formació en administració o experiència prèvia en tasques similars.
Coneixements d'eines informàtiques de gestió (facturació, comptabilitat).
Capacitat d'organització, autonomia i atenció al detall.
Bon nivell de comunicació i treball en equip.
Es valorarà positivament:
Coneixements de francès.
Oferim:
Incorporació a una empresa dinàmica i en creixement.
Contracte estable amb possibilitat de desenvolupament professional.
Bon ambient de treball.
Horari versátil (8h entre 7:00h i 17:00h a coordinar amb companys de departament)
📌 Auxiliar administrativo/a
🏢 AGROMECANICA OLOT
📍 Olot