- Atendre i gestionar trucades telefòniques, correus electrònics i sol·licituds presencials.
- Donar la benvinguda als visitants i proporcionar la informació necessària.
- Atendre consultes i resoldre dubtes de socis i clients.
- Escoltar i gestionar reclamacions o suggeriments, derivant-los a qui correspongui.
- Respondre per ràdio a les embarcacions que sol·licitin amarrador.
- Comprovar l’estat de la dàrsena mitjançant el programari de gestió portuària i assignar amarradors.
- Coordinar amb els mariners el suport necessari per a l’atracament.
- Gestionar les estades de vaixells
- Preparar correspondència, mailings i altra documentació.
- Gestionar l’arxiu i mantenir-lo ordenat.
- Controlar l’inventari I fer comandes quan sigui necessari.
- Vendre productes de marxandatge i portar el control d’estocs.
- Col·laborar en l’organització i difusió d’activitats
- Gestionar les sol·licituds de llicències
- Gestionar les reserves dels cursos de l’Escola de Vela.
Tipo de puesto: Media jornada
Experiencia:
- Recepción: 1 año (Deseable)
- Atención al cliente: 1 año (Deseable)
Idioma:
- Inglés (Obligatorio)
- Catalán (Obligatorio)
- Francés (Obligatorio)
Ubicación del trabajo: Empleo presencial