Empleo
Mis anuncios
Mis alertas
Conectarse
Encontrar un trabajo Consejos empleo Fichas empresas
Buscar

Docència en activitats administratives i gestió d'arxius mf0978_2 a salt

Girona
Treballa a Plataforma Educativa
Empleado administrativo
Publicada el Publicado hace 11 hr horas
Descripción

Docència per impartir mòdul MF0978_2: (Transversal) Gestió d'arxius a Salt

Incorporació a Salt de la Fundació Gentis

Som un Fundació privada dedicada a la formació, orientació laboral i la mediació. T’incorporaràs al nostre equip docent a on donem suport a les necessitats formatives tant d’entitats públiques com privades.

Funcions a desenvolupar:

Busquem un/a professional amb experiència en l’execució d’accions formatives i en especial en formacions ocupacionals.

* Disseny del materials i dinamització del curs
* Impartició de la formació
* Tutories de seguiment amb l’alumnat i la coordinació del centre
* Gestió de les incidències dels cursos amb l’alumnat

Perfil Competencial:

* Capacitat de transmetre els continguts dels mòduls de manera entenedora i significativa
* Respectar la dignitat de l’infant i jove independentment del seu origen i de la seva cultura.
* Ser objectiu/va i saber mantenir la distància òptima, establint vincles afectius de manera positiva que afavoreixin el creixement personal dels adolescents.
* Domini d’eines ofimàtiques i recursos pedagògics a distància
* Capacitat de treballar a nivell individual i grupal.
* Capacitat d’empatia per tal de comprendre millor a l’altre.
* Capacitat de donar respostes immediates en situacions imprevistes.
* Gestionar les crisis i els conflictes.
* Ser creatiu/va i saber gestionar els recursos disponibles.
* Capacitat de treballar sota pressió.

Requisits:

* Llicenciat/ada en administració i direcció d'empreses
* Llicenciat/ada en ciències actuarials i financeres
* Llicenciat/ada en ciències polítiques i de l'Administració
* Llicenciat/ada en economia
* Llicenciat/ada en dret Preferentment
* Diplomat/ada en biblioteconomia i documentació
* Diplomat/ada en ciències empresarials
* Diplomat/ada en gestió i administració pública
* Tècnic/a superior d'administració de sistemes informàtics
* Tècnic/a superior en desenvolupament d'aplicacions informàtiques
* Tècnic/a superior en administració i finances Tècnic/a superior en secretariat
* Es requereix tenir Certificat de docència o CAP o Máster del professorat i mínim 2 anys acreditables d’experiència professional en l’àmbit de referència o 3 anys si no tens titulació.

S'ofereix: 1 vacant temporal per impartir formació en activitats administratives en la relació al client

Horari:

* Dilluns a divendres de 9:00 a 15:00 h

Incorporació: Març 2025

Beneficis Socials:

La retribució flexible t’ajuda a treure el major partit al teu salari, pagant menys per les teves despeses diàries:

🍼Escola bressol

🏛️Formació

🥑Restaurants

🚎Transport públic

🏥Assegurança de salut

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar
Oferta cercana
Consultor/a rrhh synergie girona - selección y administración de personal
Girona
Synergie
Empleado administrativo
Oferta cercana
Administración herramientas monitoring (she/he/they)
Girona
NTT DATA Europe & Latam
Empleado administrativo
Oferta cercana
Administrativo comercial con inglés y francés
Girona
Arkoslight
Empleado administrativo
Ofertas cercanas
Empleo Administración en Girona
Empleo Girona
Empleo Provincia de Girona
Empleo Cataluña
Inicio > Empleo > Empleo Administración > Empleo Empleado administrativo > Empleo Empleado administrativo en Girona > DOCÈNCIA EN ACTIVITATS ADMINISTRATIVES I GESTIÓ D'ARXIUS MF0978_2 A SALT

Jobijoba

  • Dosieres empleo
  • Opiniones Empresas

Encuentra empleo

  • Ofertas de empleo por profesiones
  • Búsqueda de empleo por sector
  • Empleos por empresas
  • Empleos para localidad

Contacto/ Colaboraciones

  • Contacto
  • Publiquen sus ofertas en Jobijoba

Menciones legales - Condiciones legales y términos de Uso - Política de Privacidad - Gestionar mis cookies

© 2025 Jobijoba - Todos los Derechos Reservados

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar