Empleo
Mis anuncios
Mis alertas
Conectarse
Encontrar un trabajo Consejos empleo Fichas empresas
Buscar

Administrativo / a gestió de persones

Sabadell
Quality Temporal
Empleado administrativo
Publicada el 16 octubre
Descripción

Overview

Per empresa ubicada a Sabadell dedicada a la promoció i defensa dels drets de les persones precisen :

Administratiu / a àrea de gestió de persones.


Responsibilities

* Mantenir actualitzada la documentació, arxius i registres de les persones treballadores, amb els antecedents i informació relativa a la plantilla (altes, baixes, contractes i clàusules, liquidacions, horaris, calendaris laborals, canvis de dades de pagament, justificants, etc.).
* Donar suport a l’execució de processos d’incorporació, promoció, desvinculació o destinació de les persones.
* Mantenir informada la plantilla, especialment pel que fa a noves incorporacions, sobre la documentació referent a la normativa pròpia.
* Atendre telefònicament a les persones treballadores, derivant les consultes a les persones de l’àrea que pertoqui.
* Establir i comunicar els calendaris de treball, horaris, i normatives internes de control.
* Fer la recerca de les persones substitutes, informant, seguint el procediment establert, als responsables dels centres / serveis.
* Publicar ofertes en diferents mitjans, portals, plataformes, escoles, universitats i / o borses de treball.
* Contactar amb candidats / es i concretar les entrevistes amb les persones responsables de la selecció.
* Elaborar llistats d’assistència i mantenir actualitzats els controls de cada acció formativa.
* Procedir al còmput d’hores fora de jornada (objecte de compensació) derivades de l’assistència a cursos, i introduir la informació al sistema.
* Tramitar els qüestionaris de formació (enquestes de satisfacció i altres), procedir al seu buidatge, i informar dels resultats (a Persones, a l’àrea Tècnica, o al / la propi / a Formador / a).
* Emetre o introduir els certificats de les accions formatives al sistema.
* Comprovar i revisar els fixatges de les persones treballadores, detectant les irregularitats (excessos d’hores, inexistència de fitxatge i altres) i enviar recordatoris i comunicacions a les persones implicades.


Schedule

Horari: L-J de 8-16h V de 8-15:30h.

Salari: 13,58€ brut / hora


Requisitos mínimos

* Titulació de CFGS, relacionada amb l’Àrea de RRHH i / o Administració.
* Experiència prèvia mínima d’un any en l’àmbit.
* Ofimàtica a nivell usuari (Office o similar).
* Domini del català (nivell C) parlat i escrit.
* Ofimàtica (coneixement paquet office). A valorar coneixements d’ERP, aplicació o programa de gestió de Persones (Factorial, SAGE).
#J-18808-Ljbffr

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar
Oferta cercana
Empleado de administración
Barcelona
Jané Advocats - Abogados
Empleado administrativo
Oferta cercana
Administrativo/a jr con francés alto
Sant Cugat del Vallès
Ricoh España
Empleado administrativo
Oferta cercana
Administrativa/o para empresa de logística
Barcelona
AUDALIA
Empleado administrativo
Ofertas cercanas
Empleo Administración en Sabadell
Empleo Sabadell
Empleo Provincia de Barcelona
Empleo Cataluña
Inicio > Empleo > Empleo Administración > Empleo Empleado administrativo > Empleo Empleado administrativo en Sabadell > Administrativo / a gestió de persones

Jobijoba

  • Dosieres empleo
  • Opiniones Empresas

Encuentra empleo

  • Ofertas de empleo por profesiones
  • Búsqueda de empleo por sector
  • Empleos por empresas
  • Empleos para localidad

Contacto/ Colaboraciones

  • Contacto
  • Publiquen sus ofertas en Jobijoba

Menciones legales - Condiciones legales y términos de Uso - Política de Privacidad - Gestionar mis cookies - Accesibilidad: No conforme

© 2025 Jobijoba - Todos los Derechos Reservados

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar