Sobre l'empresa
A IsardVDI, empresa especialitzada en virtualització d'escriptoris i infraestructures IT, estem ampliant l'equip i busquem una persona organitzada, proactiva i amb ganes d'aprendre per incorporar-se com a Auxiliar Administratiu/va en contracte temporal de 6 mesos, amb possibilitat real de continuïtat en contracte indefinit.
Sobre el rol
Aquesta posició implica suport a les tasques administratives del dia a dia i col·laboració amb l'equip d'administració i comptabilitat.
Responsabilitats
* Suport a les tasques administratives del dia a dia, especialment en rececpió.
* Atenció, registre i reparació de paqueteria.
* Gestió, classificació i arxiu de la documentació coorporatia.
* Atenció bàsica a clients i proveïdors (telèfon/centraleta, correu, recepció).
* Control i organització del stock e inventari.
* Suport amb el correcte funcionament i manteniment de l'oficina.
* Gestió d'agenda, registre d'horaris i de vacances.
Habilitats requerides
* Persona organitzada, responsable i amb iniciativa.
* Domini d'ofimàtica (especialment Excel/Sheets).
* Capacitat d'aprenentatge ràpid i treball en equip.
* Català i castellà imprescindible; anglès valorable.
* Experiència prèvia en administració.
* Experiència amb sistemes Linux valorable.
Condicions laborals
* Contracte temporal de 6 mesos, amb opció de continuïtat amb contracte indefinit.
* Mitja jornada de dilluns a divendres, de 10:00 a 14:00 (20h setmanals).
* Modalitat 100% presencial a les oficines de la zona Marina de Poble Nou, Barcelona.
* Bon ambient de treball en una empresa tecnològica jove en creixement.
* Oportunitats d'aprenentatge i desenvolupament dins del departament.
* Rang salarial d'acord amb el conveni d'Oficines i Despatxos, amb revisió possible segons experiència.
* Declaració d'igualtat d'oportunitats. Compromís amb la diversitat i la inclusivitat.
Per aplicar, envia la teva candidatura directament a través de LinkedIN .