T'agradaria treballar en una empresa en ple creixement en el sector de les telecomunicacions amb oportunitats de desenvolupament professional i capacitació en noves tecnologies i productes?
E-PORTS, operadora de telecomunicacions nascuda a les Terres de l'Ebre, està en plena fase d'expansió i és molt dinàmica. Aquí tindràs la llibertat de desenvolupar-te professionalment. Busquem un perfil per impulsar les vendes dels productes i serveis de telecomunicacions durant l'estiu, proporcionant assessorament expert i personalitzat als clients i garantint la seva satisfacció.
La teva principal missió a E-PORTS serà gestionar una botiga, oferint el millor servei i producte al client, mentre col·labores amb l'equip per ajudar-vos a créixer com a professionals.
Principals funcions:
Atenció al client:
rebre i atendre als clients de forma cordial i professional, identificant les necessitats i oferint solucions adequades de nivell bàsic.
Assessorament tècnic i comercial:
proporcionar informació detallada i precisa sobre els productes i serveis (plans de telefonia mòbil, internet, televisió), explicant les seves característiques, beneficis i preus.
Vendes:
tancar vendes, gestionar contractes i fer seguiment de les mateixes.
Resolució de problemes:
atendre consultes i reclamacions dels clients, buscant solucions ràpides i efectives.
Compliment d'objectius:
aconseguir els objectius de vendes individuals i de la botiga, participant en accions promocionals i de fidelització de clients.
Manteniment de la botiga:
col·laborar en l'organització i neteja dels espais de venda, així com la gestió de l'inventari.
Formació:
batxillerat o equivalent. Valorable formació en telecomunicacions o vendes.
Experiència:
experiència prèvia en vendes d'un any, preferiblement en el sector de les telecomunicacions.
Coneixements tècnics:
coneixements de productes i serveis de telecomunicacions, així com de les últimes tendències del mercat.
Habilitats comercials:
capacitat de negociació, persuasió i tancament de vendes.
Comunicació:
bona comunicació verbal i escrita, en català, castellà i anglès.
Orientació al client:
actitud proactiva, empàtica i enfocada a la satisfacció del client.
Treball en equip:
capacitat per treballar de forma col·laborativa i coordinada amb l'equip.
Iniciativa i proactivitat:
capacitat per identificar oportunitats de millora i proposar solucions.
Flexibilitat i adaptabilitat:
capacitat per adaptar-se als canvis i treballar sota pressió.
Què oferim:
Jornada completa (de dilluns a divendres amb torn partit).
Oportunitat d'incorporar-se a una empresa en plena expansió.
Bon ambient laboral amb un equip dinàmic i motivat.
Les dades personals facilitades a EPORTS, SL, a través d'aquesta aplicació, seran tractades únicament per gestionar la seva candidatura en el procés de selecció.
#J-18808-Ljbffr