Per important empresa del sector elèctric del Bages precisem incorporar un/a backoffice senior amb l'objectiu d'assegurar la gestió operativa i administrativa de les comandes de venda i compra, garantint previsions, marges i objectius definits per la direcció comercial. Serà la connexió entre vendes, compres, producció i logística, mantenint control, ritme i resultats.
Les seves principals funcions seran:
* Planificar vendes i marges, supervisar previsions i objectius (KPI's, tancaments setmanals, reunions setmanals, etc.).
* Col·laborar en el disseny d'estratègies de preus i captació de nous clients.
* Coordinar les compres vinculades a vendes, control de rendibilitat, estoc i compliment d'entregues.
* Participar en l'optimització de l'ERP (Business Central) i la creació d'informes a PowerBI.
* Resoldre incidències crítiques amb proveïdors, clients o logística.
* Gestionar comandes i relacions comercials, elaborant i fent seguiment d'ofertes fins al tancament.
* Anticipar incidències i resoldre-les amb eficàcia.
* Reportar avenços, desviacions i proposar millores contínues a la Direcció Comercial.
Es requereix:
* Capacitat de lideratge i de presa de decisions.
* Persona resolutiva davant de problemes i amb una visió pràctica.
* Perfil dinamitzador, capaç de proposar automatitzacions, reorganitzacions i simplificacions de processos.
S'ofereix:
* Contracte indefinit.
* Pla de creixement intern.
* Horari: dilluns-dijous 8.30-18h, i divendres alterns intensius.
* Sou d'acord amb la vàlua del candidat/a.
#J-18808-Ljbffr