Empresa del sector de les TIC en el sector energètic busca un/a administratiu/va comercial (Back office comercial). Es requereix formació en ADE, Economia o equivalents. Experiència prèvia en lloc similar. Bon domini de sistemes de gestió (ERP), preferiblement SAP. Bon nívell programes d’ofimàtica (Excel, Word). Persona ordenada y metòdica amb capacitat de treball en equip i resolutiva. Motivació per projectar-se professionalment i assumir nous reptes. Residencia a Osona o rodalies de Centelles. Condicions: Contracte laboral de 6 mesos + indefinit. Jornada completa. Horari de 9:00 a 18:00 (1 h de descans). Divendres és horari intensiu rotatiu. Possibilitats de promoció interna. Plataforma interna de formació. Salari brut mensual: No disponible.
Atenció a la xarxa d’agents comercials interns. Contacte amb les diferents delegacions nacionals. Preparació de pressupostos i ofertes comercials. Introducció de comandes en el sistema. Manteniment i actualització de la base de dades en SAP.
- Experiència 12 mesos. EMPLEATS ADMINISTRATIUS COMERCIALS, EN GENERAL
- títol de grau - administració i direcció d'empreses-ciències empresarials
- Competències / coneixements: Bon domini de sistemes de gestió (ERP), preferiblement SAP. Bon nívell programes d’ofimàtica (Excel, Word). Persona ordenada y metòdica amb capacitat de treball en equip i resolutiva
- Contracte laboral temporal (6 mesos)
- Jornada completa
- Altres beneficis: Contracte laboral de 6 mesos + indefinit. Possibilitats de promoció interna. Plataforma interna de formació. Horari de 9:00 a 18:00 (1 h de descans). Divendres és horari intensiu rotatiu.