Tasques principals a la botiga online:
Seguiment i gestió de comandes.
Creació de contingut i/o actualització de productes a la botiga online.
Llançament de promocions i ofertes especials.
Control d´inventaris i actualització d´existències.
Gestió logística dels enviaments i seguiment amb les empreses de transport.
Col·laboració amb el responsable de màrqueting digital a la creació de campanyes, millora de contingut web i optimització en SEO, SEM i Marketing Automation.
Atenció al client a través de telèfon, correu electrònic i xat, assegurant una excel·lent experiència de compra.
Funcions secundàries a la botiga física:
Gestió de devolucions tant a la botiga física com en línia.
Suport en tasques comercials de la botiga física (assessorament al client, venda i organització de productes).
Suport a tasques administratives de l´empresa (gestió d´albarans, facturació, etc.). Oferta de treball a la comarca Vallès Oriental
Valorable residencia a Granollers o voltants.
Idioma imprescindible: Català i Castellà
Idiomes valorables: Anglès i/o Francès
És valorable formació del tipus:
-Grau amb titulació Administració i Direcció d´Empreses
-Llicenciat amb titulació Administració i Direcció d´Empreses
-Diplomatura amb titulació Ciències Empresarials
-Cicles Formatius de Grau Superior amb titulació Administració i finances
-Cicles Formatius de Grau Superior amb titulació Administració
-FP II amb titulació Administratiu i Comercial
-Cicles Formatius de Grau Mitjà amb titulació Comerç i Màrqueting
-Cicles Formatius de Grau Mitjà amb titulació Administració
Dots comercials i aptituds d´atenció al públic.
Pensem en una persona que un cop formada sàpiga autogestionar-se, polivalent i organitzada que vulgui adaptar-se en un bon ambient de treball