Per important i històrica empresa referent en el sector del packaging per a la indústria cosmètica, amb seu a Osona, seleccionem un / a Director / a de R+D i Desenvolupament de Producte. La principal missió del lloc de treball és liderar el Departament Tècnic de desenvolupament de producte, actuant com a responsable màxim en termes d'innovació, conceptualització i industrialització de producte.
Dependència: Direcció General
1. Laborar amb l'equip d'Oficina Tècnica, les principals tasques i funcions del lloc de treball són:
2. Gestionar tècnicament els projectes durant tota la seva vida: des de la reunió inicial / presa de requeriments amb el client, ofertes, prototips, SOP, modificacions, etc.
3. Responsabilitzar-se del disseny, càlcul, costos, especificacions internes i externes, proves test, coordinació de projectes (nous, actuals i modificacions), procés productiu, i contacte amb clients i proveïdors.
4. Dissenyar processos per a nous productes i projectes, incorporant innovacions potencials de noves tecnologies.
5. Laborar amb la Gerència en la implantació i desenvolupament d'una cultura d'R+D transversal a tots els nivells de l'empresa.
6. Coordinar i treballar en equip amb altres departaments per a l'èxit del projecte / producte.
7. Garantir que la cartera de productes compleixi amb els requisits reguladors i de clients per oferir un avantatge competitiu.
8. Mantenir una estreta col·laboració amb els equips Comercial, Producció i Vendes per respondre a l'evolució del mercat i necessitats dels clients.
9. Responsabilitzar-se de la formació, seguiment i avaluació del seu equip de col·laboradors més directes.
10. Incorporació immediata i contracte indefinit.
11. Formar part d'una empresa històrica, líder en el seu sector, amb baixa rotació laboral i reconegut prestigi.
12. Oportunitats de formació contínua i desenvolupament professional en un grup multinacional important.
13. Horari: Jornada completa, amb sortida a partir de les 17h.
14. Condicions salarials negociables segons experiència i coneixements.
15. Coneixements avançats d'AutoCAD, SolidWorks i nocions de CAD/CAM.
16. Experiència comprovada com a Sénior Product Manager en packaging (envasos) i coneixement de tendències del sector.
17. Persona creativa, disruptiva, propositiva, proactiva, apassionada i compromesa amb la innovació i creativitat contínua.
18. Habilitats de lideratge, tècniques i de comunicació, amb capacitat d'interlocució amb clients importants.
19. Experiència mínima de 5 anys com a Product Manager en packaging, preferiblement en envasos.
20. Valorada experiència de 2-3 anys liderant equips d'R+D i disseny de producte en envasos.
Formació requerida:
* Enginyeria Industrial o similar.
* Postgrau o Màster en Product Development valorat positivament.
* Català i castellà avançats.
* Anglès avançat (mínim C1), amb fluïdesa oral i escrita.
* Francès valorat positivament si es domina a nivell avançat.
* Residència a Osona o comarques limítrofes o disponibilitat per trasllat.
#J-18808-Ljbffr