Des de Fundació IPSS estem cercant una persona per cobrir la funció d'administrativa i atenció al client del Servei d'Intervenció Especialitzada del Barcelonès Nord - Badalona
Les tasques que haurà de desenvolupar son: - Recepció usuàries: atenció directa, informació del recurs, circuits d’accés, recollida informació primer contacte. - Tramitació d’expedients i creació d’aquests - Gestió de les comandes i control de material - Control d’albarans - Atenció telefònica - Control d’agendes del servei i de les professionals. - Gestió i control del correu general del servei - Dades mensuals de la Generalitat de Catalunya: realitzar l’informe mensual que requereixen des de la DG. Omplir el model seguint les indicacions/instruccions - Suport administratiu a l’equip: facilitació documentació, seguiment casos per corroborar intervenció SIE. - Gestió d'expedients i base de dades ( pròpia i externa)
- Experiència 2 anys. Experiència en atenció al client i gestió administrativa de servei públic Gestió documental
- LLICENCIATURA O ENGINYERIA
- anglès (parlat Superior, escrit Mitjà)
- Competències / coneixements: Formació en ciències socials Capacitat de gestió d'elevat volum de tasques Treball en equip Domini alt del paquet office, domini de plataforma office 360 i calendari Outlook,
- Contracte laboral indefinit
- Jornada completa
- Salari mensual brut 1925