T'agradaria treballar en una empresa en ple creixement en el sector de les telecomunicacions i amb oportunitats de desenvolupament professional i capacitació en noves tecnologies i productes?
E-PORTS, operadora de telecomunicacions nascuda a les Terres de l'Ebre, està en plena fase d'expansió i és molt dinàmica, oferint-te la llibertat de desenvolupar-te professionalment. Busquem un perfil per impulsar les vendes dels productes i serveis de telecomunicacions durant els mesos d'estiu, proporcionant assessorament expert i personalitzat als clients i garantint la seva satisfacció.
La teva principal missió a E-PORTS serà gestionar una botiga, oferint el millor servei i producte al client, i col·laborant amb l'equip per ajudar-vos a créixer com a professionals.
Quines seran les teves principals funcions?
* Atenció al client: rebre i atendre als clients de forma cordial i professional, identificant les necessitats i oferint solucions adequades de nivell bàsic.
* Assessorament tècnic i comercial: proporcionar informació detallada i precisa sobre els productes i serveis (plans de telefonia mòbil, internet, televisió), explicant les seves característiques, beneficis i preus.
* Vendes: tancar les vendes, gestionar contractes i fer el seguiment de les mateixes.
* Resolució de problemes: atendre consultes i reclamacions dels clients, buscant solucions ràpides i efectives.
* Compliment dels objectius: aconseguir els objectius de vendes individuals i de la botiga, participant en accions promocionals i de fidelització de clients.
* Manteniment de la botiga: col·laborar en l’organització i neteja dels espais de venda, així com en la gestió de l’inventari.
* Formació: batxillerat o equivalent. Valorable formació en telecomunicacions o vendes.
* Experiència: experiència prèvia en vendes d'un any, preferiblement en el sector de les telecomunicacions.
* Coneixements tècnics: coneixements de productes i serveis de telecomunicacions, així com de les últimes tendències del mercat.
* Habilitats comercials: capacitat de negociació, persuasió i tancament de vendes.
* Habilitats de comunicació: bona comunicació verbal i escrita, tant en català com en castellà i un alt nivell d’anglès.
* Orientació al client: actitud proactiva, empàtica i orientada a la satisfacció del client.
* Treball en equip: capacitat per treballar de forma col·laborativa i coordinada amb la resta de l’equip.
* Iniciativa i proactivitat: capacitat per identificar oportunitats de millora i proposar solucions.
* Flexibilitat i adaptabilitat: capacitat per adaptar-se als canvis i treballar sota pressió.
Què oferim com a empresa?
* Contracte temporal (fins a finals de setembre aproximadament).
* Jornada completa (de dilluns a divendres, amb torn partit de 9:00 a 19:00).
* Oportunitat d’incorporar-se a una empresa en plena expansió.
* Bon ambient laboral amb un equip dinàmic i motivat.
Les dades personals que ens faciliti a EPORTS, SL, a través d'aquesta aplicació, seran tractades únicament amb la finalitat de gestionar la seva candidatura al procés de selecció al que participi.
#J-18808-Ljbffr