A OXIGEN INTERIORS som un estudi d’interiorisme amb més de 15 anys d’experiència i un showroom al centre de Granollers. Treballem amb marques premium de mobiliari, il·luminació i cuines, i oferim projectes integrals d’alt nivell, cuidant cada detall per aconseguir una experiència única pels nostres clients.
Descripció del lloc Busquem una persona organitzada i proactiva per incorporar-se al nostre equip com a Auxiliar Administratiu/va Comercial.
Les teves tasques principals seran:
Gestió i arxiu de documents i factures.
Suport en pressupostos i seguiment de comandes.
Atenció i comunicació amb clients i proveïdors.
Donar suport a l’equip de vendes i al showroom.
Suport en comunicació i xarxes socials: preparació i retoc d’imatges (Photoshop, InDesign o Canva) i creació de continguts bàsics.
El lloc és de jornada completa i presencial a les nostres oficines de Granollers.
Requisits
Experiència prèvia en gestió administrativa.
Coneixements en àrea comercial i atenció al client.
Domini bàsic d’eines de comunicació i disseny gràfic (Canva, Photoshop, InDesign o similars).
Capacitat d’organització i comunicació.
Ganes d’aprendre i treballar en equip.
Oferim
Incorporació immediata en un entorn creatiu i dinàmic.
Contracte a jornada completa.
Possibilitat de créixer dins l’empresa.