Suport administratiu a l’equip Comercial, assegurant la correcta gestió de les comandes.Realització del seguiment de les comandes i manteniment de la BBDD.Recolzament en la gestió de la relació amb clients.Recepció de trucades de clients, correus electrònics, resolució de dubtes, etc.Suport a l’equip Comercial en la organització de la participació en fires. Compra de bitllets d’avió, reserva d’hotels, enviaments de materials, etc.Formació CFGM Administració i gestióExperiència mínima de 2 anys en tasques de administratives en Departament Comercial.Idiomes :
Català, castellà, anglès alt (valorable nivell FCE)Ser una persona organitzada, resolutiva, polivalent i comunicativa motivada per les tasques a realitzar i formar part del nostre equip.Incorporació immediataDedilluns a dijous entrada flexible de 07 :
00 – 08 :
15 i sortida flexible de 17 :
00 a 18 :
30 (pausa de ½ hora a 2 hores per dinar) – 08 :
15 hores diàriesDivendres entrada flexible de 07.00 a 08 :
00 i de 14.00 a 15 :
00 – 7 hores
#J-18808-Ljbffr