Informació de l'empresa- Empresa- Publicada per ETT / Agencia RRHH **- Descripció feina- Càrrec vacant**BACK OFFICE COMERCIAL**- Població- OSONA SUD- Comarca- Osona- Núm llocs- 1- Categoria- BACK OFFICE- Departament- ADMINISTRACIÓ COMERCIAL- Horari- Entrada versátil de 7:45h a 9:15h i sortida a les 16:30h. Divendres tarda lliure- Sou- PACTAT AMB EMPRESA- Tipus de contracte- ESTABLE PER EMPRESA- Durada contracte- INDEFINIDA- Descripció- Quina serà la teva missió?- Atendre els clients via telèfon i/o correu electrònic.- Gestionar la documentació comercial d’entrada d’ofertes i comandes al sistema.- Coordinar i gestionar els terminis d’entrega a client.- Realitzar les factures de clients.- Preparar i gestionar la documentació d’expedicions.- Col-laborar amb la resta del departament per a les tasques que es requereixin.Què oferim?- Incorporació estable a una empresa consolidada.- Horari flexible d’entrada entre les 7:45h fins les 9:15h i sortida a partir de les 16:30h.- Divendres tarda lliure.- Bon ambient laboral i col-laboració entre departaments.- Salari segons experiència i vàlua del perfil.- Data publicació- 18/07/2025- Requisits- Titulació- Es valorarà- Requeriments- Imprescindible- Què necessitem de tu?- Formació en ADE, Turisme, Comerç o Administració.- Experiència mínima de 2 anys en tasques administratives comercials o similars.- Bon nívell d’anglès i/o francès.- Coneixement de procediments d’exportació i normativa duanera.- Capacitat d’organització, atenció a cient, pro activitat i estabilitat.- Domini del paquet office.- Altres requisits