Tasks
La Secció de Control i Gestió de Subvencions del CELLS (CGM) gestiona i coordina els processos administratius de l’organització, en compliment de la normativa aplicable des del punt de vista pressupostari i de les subvencions. També s'encarrega de la gestió del programa d'estudiants de l'entitat en les seves dues vessants: estudiants universitaris i estudiants de la Formació Dual per cicles formatius de grau superior en centres de treball.
La recent aprovació del projecte ALBA II, que ha de permetre l’evolució científica i tecnològica del Sincrotró ALBA cap a una font de llum de quarta generació, requereix l’enfortiment de la Secció CGM per donar resposta a aquest creixement de l’activitat, que impactarà significativament en la gestió i el seguiment dels projectes interns i, consegüentment, en la gestió de tots els projectes subvencionats.
En el context descrit, la persona candidata seleccionada treballarà integrada a la Secció de Control i Gestió de Subvencions del CELLS (CGM) i de manera coordinada amb la resta de seccions de la Divisió d’Administració, de la qual forma part aquesta Secció. Així mateix, haurà de treballar en coordinació amb la resta de Divisions, quan escaigui, d’acord amb les tasques encomanades. Per aquest motiu, resulta imprescindible que la persona a incorporar tingui una gran capacitat per treballar en equips multilingües, així com un grau d’autonomia que permeti descarregar de feina la Secció, que sigui dinàmica, organitzada, amb un alt grau d’atenció al detall i avesada a treballar amb processos administratius i de gestió documental, tant en equip com de manera autònoma.
El lloc ofereix una oportunitat única per desenvolupar una carrera professional en la gestió administrativa de la recerca, en un context multidisciplinari i internacional.
Per garantir aquest desenvolupament, el CELLS proporciona formació contínua en la gestió de projectes nacionals i internacionals, la normativa relacionada i les seves plataformes de gestió, així com en altres matèries pròpies de la Secció, a més d’unes condicions laborals que inclouen una notable flexibilitat horària i la possibilitat de teletreball parcial.
Tasques:
- Donar suport administratiu en l’elaboració i presentació de les propostes dels projectes de recerca de les diferents fonts de finançament (NGEU, FEDER, projectes europeus H2020 / HE, Pla Nacional, Generalitat, etc.).
- Fer el seguiment, el control administratiu i financer dels projectes de recerca, identificant els possibles riscos existents.
- Preparar i presentar els informes justificatius de despeses d’acord amb la normativa de les entitats finançadores.
- Preparar i presentar dcoumentació de caràcter general relacionada amb els projectes subvencionats: declaracions responsables, certificats, documentació tècnica, etc.
- Gestionar les esmenes o correccions financeres.
- Gestionar el Programa d’Estudiants del Centre.
- Preparar la documentació física per a auditories internes i externes.
- Gestionar i arxivar la informació, eines organitzatives i documentació pròpies de la Secció.
- I qualsevol altra tasca o funció similar i raonable que pugui sorgir i sigui assignada per la Direcció, si escau.
Requirements
Els requisits de participació han de complir-se en la data límit per a la presentació de sol·licituds i s'acreditaran a través del CV adjunt a aquest, sense perjudici del poder de l'òrgan de selecció per a exigir la documentació original de les certificacions que acreditin les qualificacions, formació i experiència laboral detallades en el CV.
No s'acceptaran les candidatures que no presentin la documentació esmentada o requerida durant el procediment de selecció.
La persona candidata ha disposar de un Cicle Superior en formació professional en l'àmbit de l'administració d'empreses o similar, o un grau universitari en l'àmbit de finances o similar.
Serà imprescindible:
- Tenir experiència MÍNIMA acreditable D'UN (1) ANY en la gestió administrativa completa de projectes d'investigació subvencionats.
- Tenir experiència MÍNIMA acreditable D'UN (1) ANY en la utilització del programari SAP BO o altra eina comprable adaptada al context de gestió de projectes de recerca.
- Tenir domini de la llengua espanyola o catalana, (mínim nivell B2) tant a nivell oral com escrit i un coneixement bàsic acreditable de la llengua anglesa (mínim nivell A2), tant a nivell oral com escrit.
- Tenir domini dels programes informàtics bàsics (paquet office)