A PROACTIU estem creixent.
PROACTIU som una pime de serveis informàtics i tecnològics, amb molts anys de trajectòria i implantació a la ciutat de Tarragona, treballant per a diversos tipus de clients, sectors i tamany. Actualment estem duent a terme un projecte de transformació i creixement al voltant de la nostra visió com a partner tecnològic estratègic dels nostres clients, aportant solucions digitals, visió de futur i integració al negoci des de la proximitat.
Aquesta evolució constant exigeix reforçar el nostre equip, raó per la qual necessitem incorporar una persona amb visió general de negoci, capacitat d’organització i criteri econòmic-financer per fer-se càrrec i desenvolupar l’Àrea d’Administració i Finances.
Busquem algú amb ganes i capacitat per construir, estructurar i consolidar en una etapa d’alta efervescència, en el marc d’un projecte viu, amb futur, molt per fer, i amb espai per créixer personalment i professionalment.
Si tens esperit pràctic, t’agrada desenvolupar l’empresa per dins i et motiva ajudar a enfortir un projecte en expansió... no deixem passar l’ocasió i coneixem-nos.
En aquest procés de selecció prioritzarem persones residents a TARRAGONA o localitats a les seves rodalies.
Valorem la bona presència, però encara més les bones maneres i el saber estar. Aquesta posició és clau per al futur de l’empresa : es tracta del braç dret de Direcció i d’un dels pilars estructurals del nostre projecte. Ens és indiferent si ets home o dona, el que realment ens importa és sumar talent i compromís a un equip humà ambiciós, amb el qual construir un model de servei sòlid, eficient i entregat als nostres Clients.
Les funcions generals a realitzar són:
- Comptabilitat analítica i registre de l’activitat econòmic-financera.
- Relacions amb la nostra Gestoria externa.
- Procés de facturació mensual.
- Control de tresoreria.
- Seguiment de cobraments i pagaments, conciliació bancària i gestions generals amb les entitats financeres.
- Comunicació des de l’àmbit administratiu amb els nostres Clients.
- Elaboració del Quadre de Comandament i altres informes de gestió del negoci.
- Organització documental i d'informació.
- Gestió de subministraments bàsics.
- Suport administratiu puntual al Departament Tècnic.
- Recolzament a altres funcions i necessitats del negoci.
- Millora contínua de l’àrea de gestió i del negoci en general.
Les competències tècniques que esperem de tu són:
- Cicle Formatiu Grau Superior en ADMINISTRACIÓ i FINANCES, o similar.
- Ofimàtica bàsica (Excel, Word, Outlook).
- Comptabilitat
- Coneixements en contractació/licitació pública
- Català / Castellà
- Les competències humanes necessàries pel lloc de treball són:
- Esperit de servei
- Capacitat d'autoorganització
- Persona resolutiva i amb capacitat de decisió dintre de les seves funcions
- Alt sentit de la responsabilitat
- Discreció
- Capacitat de comunicació amb el Client i de representació de l'empresa