La Fundació Hàbitat3 és una gestora d’habitatge social del Tercer Sector Social de Catalunya que treballa amb entitats socials i administracions públiques per garantir el dret a un habitatge digne a persones en situació de vulnerabilitat.
El nostre propòsit és ser la fundació referent en habitatge de lloguer social a Catalunya i contribuir a la inclusió de les famílies que acompanyem. L’objectiu principal de l’àrea comercial és aconseguir habitatges per als programes que desenvolupem amb altres entitats socials i administracions públiques, mitjançant compra o cessió temporal d’habitatges.
Estem buscant una persona organitzada, dinàmica, amb coneixements en gestió de BBDD, gestió d’ofertes, captació d’habitatges, i operacions de compra i cessió d’habitatges per als nostres programes.
Funcions a desenvolupar:
* Gestió dels processos administratius de compra i cessió d’habitatges (tanteig i retracte, compra directa a particulars, entitats bancàries i fons d’inversió).
* Gestió administrativa dels documents de formalització de compres.
* Gestió de la base de dades del CRM i TAAF, mantenint la informació actualitzada i fiable.
* Negociació amb propietaris, grans tenidors i col·laboradors externs.
* Càlcul de la viabilitat econòmica de les compres.
Experiència laboral i coneixements:
Experiència en gestió de BBDD i processos de compra i cessió d’habitatges. Coneixements jurídics sobre la documentació de titularitat de finques. Domini del paquet Office i Excel. Idiomes imprescindibles: català i castellà a nivell alt.
Valorables:
Coneixement i experiència amb el sistema d’administració de finques TAAF. Experiència en processos de compra amb tanteig i retracte. Competències: capacitat relacional, influència, visió sistèmica, capacitat analítica i orientació a resultats.
Condições laborals:
* Contracte indefinit, jornada completa (38,5 hores/setmana), amb incorporació immediata.
* Bon ambient de treball, retribució de 25.911,72 € bruts anuals.
* Condicions segons el Conveni col·lectiu de treball de Catalunya d’acció social amb infants, joves, famílies i altres en risc.
* Modalitat de treball híbrida, retribució flexible, jornada intensiva a juliol i agost, horaris flexibles.
Valorable disposar de certificat de discapacitat mínim del 33%. Envia’ns el teu currículum i carta de presentació indicant com pots contribuir a l’equip de la Fundació Hàbitat3, amb l’assumpte “TÈCNIC / A ADMINISTRATIVA D’HABITATGE”. Garantim confidencialitat segons la Llei Orgànica 15/1999. Només contactarem amb els candidats que compleixin el perfil.
#J-18808-Ljbffr