Novacoop busca incorporar una persona amb perfil administratiu i orientació a la millora continua per unir-se al nostre equip d'Administració, Finances i Control de Gestió. Si t'agrada donar suport en tasques administratives i contribuir al bon funcionament del dia a dia, aquesta és la teva oportunitat!
- Gestió administrativa i comptable: Validació de factures, marcatge de pagaments i cobraments, revisió de saldos bancaris i comptables i sol·licitud d'ajustaments.
- Gestió de cartera i cobraments: Elaboració de llistats de clients, seguiment de cobraments i atenció de reclamacions de proveïdors.
- Processos de facturació i remeses: Preparació i tramesa de remeses de pagament, validació d'albarans i facturació.
- Gestió de comandes i logística: Realització i seguiment de comandes a través de portals web, validació d'entrades al sistema i coordinació amb proveïdors.
- Formació en Administració, Comptabilitat o similar.
- Coneixements d’eines ofimàtiques i programes de gestió (ERP).
- Capacitat d’organització, atenció al detall i proactivitat.
- Incorporació a un entorn innovador i una empresa referent en el seu sector
- Projecte fiable amb recorregut professional
- Formació contínua i suport tècnic
- Bon ambient de treball i autonomia en la gestió
- Condicions competitives i beneficis socials
Si vols formar part d'un projecte amb propòsit, proper al territori i amb impacte directe en el sector agroalimentari, esperem la teva candidatura!
Administratiu/va Dept. Administració i Comptabilitat
#J-18808-Ljbffr