Estem buscant un/a Administratiu/va Comercial o de Gestió de RRHH apassionat i motivat per unir-se al nostre equip. Com a part de l'equip, tindràs l'oportunitat d'aprendre i créixer en el món dels Recursos Humans, en un entorn de suport i col·laboració.
Busquem una persona per una relació professional de llarga durada a mitja jornada.
Descripció del lloc:
Selecció de Personal:
* Participar en processos de selecció de personal
* Publicació d`anuncis de feina, filtratge de candidats, contactar amb candidats per informar de les ofertes de feina, realitzar entrevistes a candidats i enviament de candidats a les Empreses.
* Realitzar tasques administratives relacionades amb el departament de RRHH
* Introducció de dades dels candidats a la plataforma informàtica.
Suport Gestió Laboral:
* Suport amb la realització d`Altes i Baixes de treballadors: preparació de documentació laboral, contractes, altes, baixes, cartes de finalització.
* Suport en la confecció de Nòmines, comprovació de S.Socials i IRPF.
* Prevenció de riscos laborals: suport en la gestió de la documentació de PRL
Requisits:
* Experiència com a Administrativa Comercial o de RRHH.
* Facilitat de tracte amb el públic, bona comunicació
* Domini del català i castellà, escrit i parlat correctament
* Domini de les eines ofimàtiques bàsiques (Office)
* Persona àgil i resolutiva
* Habilitats de comunicació i treball en equip.
* Compromís amb l'aprenentatge continu i el creixement personal.
* Resident a Terrassa
Beneficis:
* Oportunitat d`aprendre coneixementes teòrics i pràctics en les àrees de la selecció de personal i de la gestió laboral.
* Formació contínua i suport per al teu desenvolupament professional.
* Horari: 9-13h
* Sou: 690 euros bruts (629 euros nets)
#J-18808-Ljbffr