Empleo
Mis anuncios
Mis alertas
Conectarse
Encontrar un trabajo Consejos empleo Fichas empresas
Buscar

Administrativa /u d'atenció al client i gestió de xarxes socials

Girona
Mystery Project
Empleado administrativo
Publicada el 10 diciembre
Descripción

Funcions principals

* Experiència del Client i Atenció Personalitzada
o Acompanyar els clients en tot el procés de compra, oferint assessorament personalitzat i atenent qualsevol consulta.
o Dissenyar experiències exclusives per fidelitzar clients i consolidar la seva relació amb la marca.
o Gestionar i fer seguiment dels leads per convertir l’interès en vendes efectives.
o Supervisar la satisfacció del client després de la compra i resoldre qualsevol incidència amb un enfocament proactiu.
* Coordinació Administrativa i Comunicació amb la Direcció
o Actuar com a pont entre els clients i la direcció, traslladant informació sobre necessitats i expectatives.
o Elaborar informes periòdics sobre vendes, experiència del client i rendiment de les accions digitals.
o Gestionar la documentació necessària per a la venda i entrega de vehicles (contractes, assegurances, finançament, matriculació, garanties, etc.).
o Organitzar i arxivar documentació essencial del concessionari.
o Donar suport estratègic a la direcció, aportant dades sobre tendències de mercat i possibles millores en el servei.
* Presència Digital i Estratègia Online
o Gestionar la presència digital del concessionari: pàgina web, xarxes socials, portals d’anuncis i altres plataformes digitals.
o Desenvolupar i executar campanyes de màrqueting digital i e-mail marketing per captar i fidelitzar clients.
o Publicar i actualitzar anuncis en portals especialitzats per maximitzar la visibilitat dels vehicles disponibles.
o Analitzar mètriques clau, generar informes i proposar millores per optimitzar l’estratègia digital i l’impacte comercial.

OFERIM:

* Incorporació immediata, indefinida i totalment estable en companyia de primer nivell
* Paper protagonista a l'empresa
* Gran ambient de treball
* Formació continúa en atenció al client de luxe, màrqueting digital i vendes premium.
* Condicions laborals competitives i opcions de creixement professional.
* Horari de 9:00 a 14:00 i de 15:00 a 18:00
#J-18808-Ljbffr

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar
Oferta cercana
Administrativo comercial
GLOBALDIS EMBALATGES,SLU
Empleado administrativo
De 25.000 € a 40.000 € al año
Oferta cercana
Administrativo/a
PACTO
Empleado administrativo
De 20.000 € a 35.000 € al año
Oferta cercana
Administrativo/va contable
Girona
RAS Recruiting
Empleado administrativo
De 10.000 € a 40.000 € al año
Ofertas cercanas
Empleo Administración en Girona
Empleo Girona
Empleo Provincia de Girona
Empleo Cataluña
Inicio > Empleo > Empleo Administración > Empleo Empleado administrativo > Empleo Empleado administrativo en Girona > Administrativa /u d'atenció al client i gestió de xarxes socials

Jobijoba

  • Dosieres empleo
  • Opiniones Empresas

Encuentra empleo

  • Ofertas de empleo por profesiones
  • Búsqueda de empleo por sector
  • Empleos por empresas
  • Empleos para localidad

Contacto/ Colaboraciones

  • Contacto
  • Publiquen sus ofertas en Jobijoba

Menciones legales - Condiciones legales y términos de Uso - Política de Privacidad - Gestionar mis cookies - Accesibilidad: No conforme

© 2025 Jobijoba - Todos los Derechos Reservados

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar