Descripció de l'oferta
Reconeguda entitat financera cerca una persona per al departament d’Administració Bancària amb un alt domini d’eines ofimàtiques.
En dependència de la Direcció d’Administració, la persona seleccionada s’encarregarà principalment de tasques de suport comercial, així com de donar suport en l’elaboració d’informes i presentacions corporatives i de negoci. També participarà en el seguiment i càlcul del compliment dels objectius assignats al personal comercial. Entre altres funcions, aquesta persona assumirà:
* Atenció a la clientela i suport comercial
* Suport a l’equip comercial en tasques administratives
* Elaboració d’informes i presentacions de negoci
* Assegurar el compliment dels procediments interns i de la normativa del sector bancari
Requisits
* Domini imprescindible d’Excel avançat i PowerPoint, així com altres eines d’IA per a l’elaboració de presentacions, quadres de comandament i informes
* Capacitat d’anàlisi i per a l’automatització de processos
* Es valorarà coneixement de productes i serveis financers/bancaris
* Capacitat per preparar informació i presentacions internes i de negoci de manera clara
* Facilitat per treballar de manera eficient amb altres àrees (Informàtica, departament comercial, màrqueting)
* Habilitat per treballar de manera autònoma i en equip
* Imprescindible domini oral i escrit de català i castellà
* Es valorarà l’experiència en tractament de bases de dades
* Es valorarà disposar de certificació MIFID, LCCI i Assegurances
* Persona proactiva amb voluntat de creixement professional dins l’empresa
Idiomes requerits
* Català – Avançat
* Castellà – Avançat
Durada del contracte
6 mesos + indefinit
Horari
8:00 a 17:30 i divendres de 8:00 a 14:30
Salari
26.000€ – 28.000€ brut anual
Beneficis socials
* Altres beneficis: Retribució flexible, Fons social i formació
#J-18808-Ljbffr