Descripción de la oferta
Desde Caixa Rural, busquem Gestors/es Comercials amb experiència en Banca Comercial per a la Xarxa d'Oficines de Lleida.
Aprofita l'oportunitat de formar part de Caixa Rural i desenvolupar-te en una entitat financera diferent a qualsevol altra; una Cooperativa de Crèdit compromesa amb el territori que treballa amb l'objectiu d'ajudar-te a aconseguir els teus somnis i assolir un futur millor.
Col·labora amb un equip il·lusionat, dinàmic i creatiu amb el qual desenvolupar-te en l'àmbit de la Banca Cooperativa.
FUNCIONS:
1. Assolir els objectius comercials generant negoci a través de l'assessorament i la fidelització, per incrementar la vinculació dels clients actuals i captar nous clients.
RESPONSABILITATS:
2. Atenció i assessorament als clients actuals.
3. Increment de la vinculació de la cartera de clients.
4. Captació de nou negoci entre els clients potencials.
5. Coneixement de l'entorn que permeti plantejar estratègies a mig termini.
6. Anàlisi i seguiment del risc de clients i potencials clients.
7. Liderar i compartir accions i oportunitats.
8. Conèixer i aplicar els canvis normatius, tarifes i procediments del sector.
RETRIBUCIÓ I BENEFICIS:
9. Retribució d'acord amb el perfil i experiència de cada candidatura.
10. Pla de Desenvolupament i Formació interna d'acord amb el perfil i l'experiència.
11. Beneficis Socials: Assegurança de Salut DKV, accés a retribució flexible (Xecs menjador, guarderia, desplaçament), Pla de Pensions, condicions financeres i finançament especials per a empleats/des.
Requisitos
Busquem persones amb experiència en Xarxa Comercial i residència o vinculació a la província de Lleida, a qui els agradi el treball en equip, l'atenció i assessorament al client i que busquin marcar-se reptes i superar-los.
FORMACIÓ:
12. Llicenciatura/Grau en FICO, ADE, Econòmiques, Dret i/o similars.
13. Certificacions Assessor MiFID, Certificació LCCI i Operador Banca Assegurances .
14. Es valorarà formació específica en Tècniques de Venda i Negociació, Assessorament i Fons d'Inversi ó, Anàlisi de Balanços, Gestió del Risc i en general coneixements en matèria econòmica, financera, fiscal, normativa i legal.
EXPERIÈNCIA:
Mínima de 4 anys en llocs similars o relacionats.
ALTRES CARACTERÍSTIQUES A VALORAR:
15. Maneig de programes informàtics: Ofimàtics (Excel, Word, Outlook), Interns (Iris, SGA, GED, CRM) i Informa.
16. Treball en equip. Planificació i organització. Orientació al client. Iniciativa. Orientació a l'assoliment.
17. Negociació. Direcció i desenvolupament de persones.
Esperem la teva candidatura!
Per a qualsevol qüestió, pots escriure'ns o trucar-nos per telèfon.
976 704 856