DescripciónEmpresa dedicada al disseny, confecció i personalització de prendes esportives, situada a Sabadell¿Cuáles serán tus responsabilidades?Emissió de factures i gestió administrativa diària.Elaboració de pressupostos per a clients.Atenció al client via telèfon, correu electrònic i presencialment.Coordinació i preparació d’enviaments.Suport puntual en la preparació de comandes en moments de màxima càrrega de feina¿Qué habilidades y conocimientos son necesarios para la posición?Experiència prèvia en tasques administratives i d’atenció al client.Persona organitzada, resolutiva i amb capacitat per adaptar-se a diferents tasques.Bon domini d’eines informàtiques (Office, correu electrònic, ERP(Odoo), i Drive (Google)).Capacitat de treballar en equip en un entorn dinàmic.Es valorarà experiència en entorns de petites empreses on s’hagin realitzat tasques variades¿Qué beneficios te aportaremos?Contracte indefinit a jornada complertaFormació inicial a càrrec de l'empresaSalari de 16.600 euros bruts anuals per 14 pagues#J-18808-Ljbffr