T'agradaria treballar en una empresa en ple creixement en el sector de les telecomunicacions amb oportunitats de desenvolupament professional i capacitació en noves tecnologies i productes?
E-PORTS, operadora de telecomunicacions nascuda a les Terres de l'Ebre, està en plena fase d'expansió i és molt dinàmica. Aquí tindràs la llibertat de desenvolupar-te professionalment. Busquem un perfil per impulsar les vendes dels productes i serveis de telecomunicacions durant l'estiu, proporcionant assessorament expert i personalitzat als clients i garantint la seva satisfacció.
La teva principal missió a E-PORTS serà gestionar una botiga, oferint el millor servei i producte al client, mentre col·labores amb l'equip per ajudar-vos a créixer com a professionals.
Principals funcions:
1. Atenció al client: rebre i atendre als clients de forma cordial i professional, identificant les necessitats i oferint solucions adequades de nivell bàsic.
2. Assessorament tècnic i comercial: proporcionar informació detallada i precisa sobre els productes i serveis (plans de telefonia mòbil, internet, televisió), explicant les seves característiques, beneficis i preus.
3. Vendes: tancar vendes, gestionar contractes i fer seguiment de les mateixes.
4. Resolució de problemes: atendre consultes i reclamacions dels clients, buscant solucions ràpides i efectives.
5. Compliment d'objectius: aconseguir els objectius de vendes individuals i de la botiga, participant en accions promocionals i de fidelització de clients.
6. Manteniment de la botiga: col·laborar en l'organització i neteja dels espais de venda, així com la gestió de l'inventari.
7. Formació: batxillerat o equivalent. Valorable formació en telecomunicacions o vendes.
8. Experiència: experiència prèvia en vendes d'un any, preferiblement en el sector de les telecomunicacions.
9. Coneixements tècnics: coneixements de productes i serveis de telecomunicacions, així com de les últimes tendències del mercat.
10. Habilitats comercials: capacitat de negociació, persuasió i tancament de vendes.
11. Comunicació: bona comunicació verbal i escrita, en català, castellà i anglès.
12. Orientació al client: actitud proactiva, empàtica i enfocada a la satisfacció del client.
13. Treball en equip: capacitat per treballar de forma col·laborativa i coordinada amb l'equip.
14. Iniciativa i proactivitat: capacitat per identificar oportunitats de millora i proposar solucions.
15. Flexibilitat i adaptabilitat: capacitat per adaptar-se als canvis i treballar sota pressió.
Què oferim:
* Jornada completa (de dilluns a divendres amb torn partit).
* Oportunitat d'incorporar-se a una empresa en plena expansió.
* Bon ambient laboral amb un equip dinàmic i motivat.
Les dades personals facilitades a EPORTS, SL, a través d'aquesta aplicació, seran tractades únicament per gestionar la seva candidatura en el procés de selecció.
#J-18808-Ljbffr