Dins del Pla d'Expansió d'Etalentum Selecció, seleccionem un / a Comercial Captador / a per a fer front al creixement de l'empresa a Terrassa. La modalitat de treball és 100% presencial.
Etalentum és la primera empresa de selecció de personal en nombre d'oficines a Espanya. Estem especialitzats en selecció de personal de perfils altament especialitzats i en headhunting de càrrecs intermitjos i directius, serveis que prestem a través de la nostra àmplia xarxa de més de 40 oficines de proximitat. Dins de l'estructura d'Etalentum, requerim incorporar una persona proactiva, amb do de gents i amb alt nivell d'interlocució. Si creus que encaixes en el perfil inscriu-te a l'oferta, no ho dubtis!
En dependència directa de Gerència, el / la candidat / a seleccionat / da realitzarà les següents tasques i funcions :
* Generar possibles clients a través de diferents canals i metodologies de treball.
* Aconseguir i programar visites amb possibles clients.
* Realitzar seguiment de pressupostos i clients.
* Manteniment i actualització de la base de dades de clients i possibles clients de la zona assignada.
* Atenció telefònica per a resoldre dubtes comercials de clients o possibles clients.
* Participar en l'execució d'accions o campanyes de Màrqueting, Networking,...
* Report d'activitat a través del CRM.
* Incorporació immediata i desenvolupament professional en companyia líder del sector en l'àmbit nacional.
* Formar part d'una empresa i d'un equip jove, dinàmic i en continu creixement i desenvolupament.
* Formació inicial i contínua a càrrec de l'empresa.
* Horari : 5h diàries (preferiblement, amb entrada a les 9h i sortida les 14h).
* Condicions salarials a convenir, d'acord amb l'experiència, coneixements i valors aportats.
* Persona extrovertida, amb do de gents, proactiva i amb bon nivell de redacció i comunicació.
* Elevada capacitat d'interlocució, per a comunicar-se eficaçment amb empreses (clients i possibles clients), empresaris, Responsables de RRHH o Caps de Departament d'empreses de certa dimensió.
* Orientació a objectius i elevada capacitat de frustració.
* Coneixement de tècniques i estratègies de venda.
* Es requereix experiència mínima de 2 a 3 anys realitzant tasques similars a les descrites en entorn B2B, amb especial èmfasis en l'ús del telèfon per al contacte amb clients i possibles clients (es valorarà molt positivament experiència comercial en empreses del sector serveis, tals com banca, assegurances, operador de telecomunicacions...).
* Es valorarà experiència en telemàrqueting dirigit a empreses, captació de leads i generació de visites comercials, principalment a través de contacte telefònic i mail amb empreses possibles clients.
Formació Requerida
* Es valorarà positivament formació universitària o formació específica en gestió comercial i màrqueting o experiència professional equivalent.
#J-18808-Ljbffr