Administratiu/ Administrativa I Atenció Al Client, balaguer
Lloc d'administració, amb funcions d'atenció al client i redacció de documents.Tasques administratives i d'atenció al client. Assessorament a clients. Gestió d'agenda i mailing. Tasques de suport a direcció i al departament jurídic administratiu. Redacció de documents i suport als departaments fiscal i comptable. Comunitats de propietaris.- Experiència 2 anys. Es requereix experiència en atenció al client, secretariat i redacció de documents diversos.- TÍTOL FP DE GRAU SUPERIOR- títol fp de grau superior - administració- català (parlat b2 - avançat, escrit c1 - d.funcional)- espanyol (parlat b2 - avançat, escrit c1 - d.funcional)- Competències / coneixements: Correcció escrita. Resolutivitat. Capacitat de gestió d'agendes i documentació.- Contracte laboral indefinit- Jornada indiferent- Altres beneficis: Possibilitat de flexibilització de l'horari i de teletreball.
#J-18808-Ljbffr