Informació de l'empresaEmpresa Liderou, S.LDescripció feinaCàrrec vacant Televenta i tasques administrativesPoblació Maià de MontcalComarca GarrotxaNúm llocs 1Categoria Aux.
administracióDepartament ComercialHorari A concretarSou A concretarTipus de contracte Possibilitat de indefinitDescripció La funció principal serà contactar amb clients, oferir productes i gestionar les comandes a través del programa informàtic de gestió.- Realitzar trucades a clients actius i potencials per oferir productes.- Rebre trucades entrants i atendre consultes comercials.- Introduir i gestionar comandes al programa informàtic.- Fer seguiment de comandes pendents.- Mantenir actualitzada la base de dades de clients.- Complir objectius de vendes i qualitat de servei.Data publicació 10/11/2025RequisitsTitulacióEs valorarà Formació en administració, comercial o ventesExperiència prèvia realitzant taques de televenta.Requeriments- Coneixements informàtics.- Idiomes: Català i castellà fluïts.- Habilitats personals:o Bon tracte i capacitat comunicativa.O Orientació al client i a resultats.O Organització i atenció al detall.Imprescindible Vehicle propi per arribar a la empresa.Bona comunicació i tracte amb clients.Domini del català i castellà.Ser proactiu/va.Altres requisits
Required Skill Profession
Other General