Administratiu/va – Comercial – Màrqueting (Contracte laboral, temps complet – Tarragona) Sobre nosaltresSom un grup d'empreses de comunicació en creixement, especialitzada en crear contingut, gestionar projectes i donar suport a empreses i institucions en la seva estratègia comunicativa. Busquem una persona polivalent, proactiva i organitzada que pugui donar suport tant en l’àrea administrativa com en tasques comercials i de màrqueting. La nostra seu està a Tarragona, amb delegacions a Reus i La Orotava (Tenerife). Responsabilitats principals Àrea Administrativa (30%)● Gestió de facturació, facturació electrònica i seguiment de cobraments.● Comptabilització bàsica i gestió documental (clients i proveïdors).● Informes, reporting (intern i extern) i controlling.● Suport en la coordinació administrativa.● Control d’agendes, reunions i atenció telefònica/correu.● Suport en processos de contractació de personal i gestió interna (horaris, vacances, arxiu, etc.).● Gestió de l’oficina: compra de material, relació amb proveïdors i manteniment bàsic de l’espai. Comercial i Contractació Pública (50%) ● Gestió de licitacions: cerca, preparació de documentació (tècnica i administrativa) i presentació d’ofertes mitjançant les plataformes públiques.● Preparació de propostes comercials i presentacions.● Seguiment de clients i oportunitats de negoci.● Actualització de CRM i generació de llistes de contactes potencials.● Suport en fires, esdeveniments i accions comercials.● Anàlisi de competidors i mercats. Àrea de Màrqueting (20%)● Suport en la creació i execució de campanyes de màrqueting.● Elaboració i enviament de newsletters i anàlisi de resultats.● Suport en l’organització d’esdeveniments i gestió de material comunicatiu.● Anàlisi de dades: seguiment de mètriques, rendiment de campanyes i evolució de vendes/serveis. Requisits:● Formació en Administració.● Experiència prèvia en funcions administratives i/o de màrqueting/comercial (mínim de 3 anys).● Domini de Microsoft Office i eines digitals (ERP, CRM, …).● Bona redacció i capacitat comunicativa en català i castellà.● Capacitat d’organització, autonomia i atenció al detall.● Perfil proactiu, resolutiu i amb bona actitud de treball en equip.● Disponibilitat per viatjar a les nostres oficines de Tenerife (puntualment).● Carnet de conduir i cotxe propi Es valorarà:● Experiència en gestió de licitacions.● Coneixements en eines d’anàlisi (Power BI o similars).● Experiència en màrqueting digital o gestió de campanyes.● Experiència en entorns de comunicació, agències o sectors similars.● Coneixement d’anglès.● Formació en Màrqueting, Comunicació o similar. Oferim: ● Contracte a jornada completa.● Lloc de treball 100% presencial a les nostres oficines de Tarragona. Amb algunes jornades a les oficines de Reus.● Incorporació en una empresa en creixement i amb projectes molt variats.● Bon ambient de treball i oportunitats de desenvolupament professional. Sou:● Nivell: 18.000 / 20.000€ + incentius (quantitatiu i qualitatiu)