Descripció
Pimec selecciona per a empresa dedicada a la consultoria i enginyeria ambiental, ubicada a Barcelona, precisa incorporar un/a: ADMINISTRATIU/VA COMPTABLE
Quines seran les teves principals responsabilitats?
* Atenció telefònica, recepció, missatgeria, gestió de material oficina (control de preus i factures).
* Tramitació de concursos públics i compromisos de col·laboració tenint en compte el plec de condicions administratives per a la presentació de la documentació.
* Actualització de registres de licitacions: RELI, ROLECE i registre administratiu públic REA.
* Gestió de la prevenció de riscos dels treballadors: seguiment de les revisions mèdiques, lliurament dels EPIS, facilitar la documentació de PRL als proveïdors.
* Control d'avals.
* Sol·licitud dels certificats dels treballs realitzats al client.
* Altres tasques administratives derivades del departament d'administració.
* Tasques bàsiques comptables
Quines habilitats i coneixements són necessaris per a la posició?
Es precisa una persona amb experiència mínima de 3 anys realitzant funcions similars al lloc de treball, valorable haver treballat en la gestió i tramitació de concursos públics. Habituat/da a la gestió documental. Domini del català i castellà. Informàtica (Excel, Word, correu electrònic).
Imprescindible excel·lent comprensió lectora per a la interpretació del plec de condicions administratives per a la presentació i preparació de la documentació dels concursos públics.
Persona amb capacitat d'aprenentatge, treball en equip, adaptabilitat; amb iniciativa; honesta i polivalent. Alt grau de compromís i responsabilitat: persona metòdica, amb atenció al detall i constància per finalitzar les tasques que inicia. Il·lusió i motivació en el projecte empresarial.
Quins beneficis t'aportarà la posició?
* Incorporació immediata.
* Contracte per substitució amb possibilitats de continuïtat.
* Jornada completa amb horari flexible: entrada de 7:30h a 9:30h i sortida a partir de les 16:30h. Amb parada de mitja hora per dinar de 13:30 a 15:30h.
* Divendres horari intensiu de 6,5 hores.
* Salari a convenir segons experiència professional.
#J-18808-Ljbffr