A Dexeus Dona, centre de referència en salut femenina, busquem incorporar un/a Gestor/a Comercial de Sol·licituds d'Informació, un perfil clau en la relació amb les pacients i en la gestió integral dels leads que arriben a través de tots els canals de contacte.
Si tens experiència en tancament comercial telefònic, ets una persona orientada a resultats i t'apassiona oferir una experiència excel·lent, aquesta pot ser la teva oportunitat.
Missió del lloc
· Garantir la gestió completa de totes les sol·licituds d'informació rebudes per pacients i altres perfils interessats.
· Coordinar i monitoritzar, juntament amb els responsables d'Experiència Pacient, les diferents campanyes actives.
· Impulsar millores contínues en procediments i assegurar el compliment d'objectius comercials i de qualitat del departament.
· Minimitzar el temps entre la recepció de la sol·licitud i el contacte des de Dexeus Dona.
· Contribuir a la satisfacció de la pacient en totes les interaccions.
Funcions principals
Gestió de sol·licituds d'informació
· Atendre i resoldre consultes sobre serveis i tractaments, per qualsevol canal d'entrada.
· Acompanyar i respondre dubtes durant la trucada, garantint informació clara i fiable.
· Tractar i tancar els leads de manera eficaç, registrant totes les accions en els sistemes interns.
· Realitzar seguiment de leads fallits segons procediments establerts.
· Treballar en col·laboració amb tots els perfils implicats per garantir una experiència de pacient excel·lent.
Gestió de campanyes
· Monitoritzar campanyes actives i prioritzar contactes segons indicacions.
· Facilitar informació específica i aconseguir el tancament del lead i assignació de visita quan correspongui.
· Elaborar report diari de gestions i resultats.
· Detectar incidències i oportunitats de millora.
· Revisar i millorar argumentaris de venda.
Altres funcions
· Assistir a formació interna i col·laborar en el seguiment de KPI's (NPS).
· Garantir la confidencialitat i compliment del RGPD.
· Complir normativa interna, participar en el sistema de qualitat i mantenir el lloc de treball en òptimes condicions.
· Realitzar qualsevol altra tasca assignada pel responsable.
Requisits Formació
· Formació en tècniques de comunicació i negociació.
· Es valorarà formació superior.
Experiència
· Mínim 5 anys d'experiència en gestió comercial o tancament telefònic, preferiblement en sector salut.
Habilitats i competències
· Excel·lents habilitats de tancament telefònic.
· Orientació clara a resultats i assoliment d'objectius.
· Capacitat d'organització i treball autònom, així com en equip.
· Bon domini de Microsoft Office.
· Coneixements de màrqueting digital i xarxes socials (desitjable).
Oferim
· Integrar-te en una institució líder, innovadora i amb una clara aposta per la qualitat assistencial i l'experiència de les pacients.
· Entorn de treball professional, proper i multidisciplinari.
· Desenvolupament professional dins d'un projecte amb sentit i impacte.
T'interessa?
Si compleixes els requisits i et veus en aquest rol, ens encantaria conèixer-te.
Envia'ns el teu CV i experiència comercial.